U Osnovnoj školi Sesvetska Sopnica 10. travnja 2015. godine su održane dvije radionice za učenike četvrtih razreda (učiteljice Ksenija Šćuric i Magdalena Tomljenović) s temama koje su obuhvaćale analizu ponašanja i emocija, definiranje emocija i primjereno reagiranje/ponašanje. Na radionicama je sudjelovalo 45 učenika, a na prijedlog ravnateljice Ljiljane Benčec Miklečić dogovorena je suradnje sa školom i kroz predavanja za nastavnike.
Na pitanje što su naučili, učenici odgovaraju: “da pogledamo druge oko sebe kako se osjećaju”, “da su svi osjećaji dozvoljeni”,” da je važno brinuti se o osjećajima”, “da su svi osjećaji dobri, ali da su neki hladni, a neki topli”, “naučila sam prepoznati osjećaje”, “naučio sam da se smijemo izražavati kada smo ljuti i sretni”, “da se ne igramo tuđim osjećajima”, “da su svi naši osjećaji dobrodošli i kako shvatiti po nečijim gestama kako se osjeća”, “da je potrebno potražiti pomoć pri duševnoj boli”, “naučila sam da svatko na svoj način pokazuje osjećaje”, “svidjelo mi se što smo razgovarali o životnim stvarima”, “svidjelo mi se surađivanje s ekipom i to što smo nešto naučili”…
Aktivnosti Pragme su besplatne za učenike i provode se uz potporu Grada Zagreba i Ministarstva socijalne politike i mladih. Više fotografija s radionica možete OVDJE pogledati.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.