Pragma smatra neupitnim potrebu odgoja i obrazovanja djece o ljudskim pravima i aktivnom građanstvu, ali je predloženi Nacrt Kurikuluma nedovoljno obrazložen te je potrebno nastaviti provedbu široke javne rasprave i uključivanje akademske zajednice u izradu cjelovitog Kurikuluma. Uputili smo Očitovanje na Nacrt Kurikuluma vladinim uredima i ministarstvima, Hrvatskom saboru, Agenciji za odgoj i obrazovanje, kao i Hrvatskoj biskupskoj konferenciji.
Prema Preporuci Vijeća Europe, obrazovanja za demokratsko građanstvo važan je čimbenik društvene kohezije, međusobnog razumijevanja te međukulturalnog i međureligijskog dijaloga i solidarnosti, a ujedno doprinosi razvoju demokratskog društva i kulture. U tom pogledu uvođenje građanskoga odgoja u škole držimo pozitivnim pomakom prema odgovornom građanstvu te dobrim mehanizmom pripreme mladih, od najranije dobi, za život u suvremenom društvu obilježenom različitim problemima s kojima se suočavaju djeca i mladi. Uvođenje građanskog odgoja i obrazovanja u škole doprinosi razvoju svijesti i znanju mladih o njihovim pravima i obvezama potrebnim za život u suvremenom demokratskom društvu. Pozitivnim vidimo i nastojanje da se djecu od najranije dobi (predškolski odgoj) nastoji sustavno učiti sadržajima vezanim uz ljudska prava te da je naglasak na praktičnoj primjeni znanja i iskustvenom učenju.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.