PRAGMA pokreće kampanju „Socijalni radnici mijenjaju budućnost“ povodom 15. ožujka – Svjetskog dana socijalnog rada 2011.g.
Kampanja „Socijalni radnici mijenjaju budućnost“ promiče ulogu socijalnih radnika kao nositelja pozitivnih promjena koji imaju moć riješiti neke od najizazovnijih problema današnjice, a ove su godine u središtu četiri područja djelovanja: ljudski odnosi; dostojanstvo i različitost; održivi razvoj te socijalna i ekonomska ravnopravnost.
PRAGMA poziva sve socijalne radnike da tijekom ožujka odgovarajući na pitanje „kako su važni socijalni radnici za budućnost države?“ svojom osobnom porukom, fotografijom ili kratkim videom postanu dio mreže zauzetih građana u četiri koraka (preuzmite obrazac i ispunite slijedeći upute):
1. ispiši papir „Socijalni radnici su važni za budućnost države jer…“
2. napiši/pročitaj poruku (preporuka: napiši do 10 riječi velikim slovima kako bi tvoja poruka bila lakše pročitana)
3. slikaj/snimi
4. pošalji na e-mail: glas-socijalnih-radnika@udruga-pragma.hr ili poštom na PRAGMA, Maksimirska 51a/II, Zagreb, do kraja ožujka 2011. godine.
Fotografije i/ili video uradci* će biti objavljeni na web stranici PRAGME www.udruga-pragma.hr, časopisima/publikacijama i drugim mjestima gdje je važno čuti glas socijalnih radnika o aktualnim društvenim pitanjima.
Socijalni rad ima za cilj promociju socijalne dobrobiti pojedinaca, grupa i zajednica; podupire socijalnu koheziju u razdoblju promjena i pomaže i štiti ranjive članove zajednice, u partnerstvu s korisnicima usluga, zajednicama i drugim profesijama. „Nekima treba pomoć i savjet. Drugi traže skrb, podršku i zaštitu. Socijalni radnici odgovaraju na njihove potrebe i oni na bitan način doprinose unapređenju socijalne kohezije, bilo prevencijom, bilo rješavanjem postojećih problema. Socijalni rad je, dakle, investicija u buduću dobrobit Europe“, naglašava Preporuka Vijeća Europe.
Pojedini istraživači naglašavaju da socijalni radnici mogu dati svoj doprinos u stvaranju novih vrijednosti, a osobito ističu važnost socijalnog rada u zajednici s ciljem stvaranja “samoupravljivih” zajednica, važnost unošenja političkih komponenata u djelatnost socijalnih radnika, osposobljavanje klijenata da iskoriste svoje sposobnosti te važnost obrazovanja socijalnih radnika kao nositelja transformacijskih procesa. Također, socijalni rad u europskim zemljama se aktivno uključuje u traženje, ne samo socijalne pravde, nego i u prepoznavanja kulturalnih različitosti i kulturalnih prava za pojedince koji su potisnuti na margine društva temeljem svoje dobi, etničkog podrijetla, spola, invaliditeta ili stila života, a preporučuju radikalni koncept civilnog društva koji treba biti shvaćen kao javni prostor inovativne prakse i kritičkoga glasa ljudi koji doživljavaju nepravdu.
Kampanja traje do 31. ožujka, a pokrovitelj je tvrtka Lila Palum d.o.o.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.